woensdag 7 december 2016

Vakantie Zuid-Afrika


Van 15 november tot 5 december hebben wij een reis gemaakt door Zuid-Afrika. We vlogen naar Johannesburg en hebben daar een rondreis gemaakt van 14 dagen naar het Krugerpark, de Panoramaroute, Swaziland, Durban, Drakensbergen en terug naar Johannesburg. Toen van Johannesburg naar Kaapstad gevlogen. Een paar dagen in Kaapstad geweest en in Stellenbosch. Op 3 december hadden we een bruiloft van een neef. Het was een fantastisch mooie reis en Johan heeft weer erg mooie plaatjes kunnen schieten.
De foto van de olifanten is gemaakt bij de Hoyo Hoyo Safari Lodge in het Krugerpark. Vanaf het terras hadden we uitzicht op een drinkplaats, waar de hele dag door beesten kwamen drinken. We hebben daar verschillende game drives gedaan en zagen op een ochtend voor 9 uur al "de big five" (olifant, neushoorn, leeuw luipaard, buffel).
De onderste foto is een luipaard ook in het Krugerpark gemaakt.
Ik zag dat ik heel veel vragen had bij bepaalde recepten, nu begrijpen jullie waarom ik die nog niet beantwoord heb. Ik zal het zo snel mogelijk als nog doen.


5 opmerkingen:

frameless mind zei

Wow, prachtige foto's Caroline. Twee jaar geleden waren wij ook in deze periode daar. Ik denk dat we ongeveer dezelfde reis hebben gemaakt.
http://framelessmind.blogspot.be/. Als je bij labels op Zuid-Afrika reis klikt kan je mijn verslag van toen lezen. Je zal héél veel dingen herkennen denk ik.
Groetjes, Liliane

hobbyloes zei

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, erg mooie foto's!

Atelier het Uilenhuis zei

Wat moet dat heerlijk zijn geweest, echt geweldig!

Fotomomentje zei

Hele mooie foto's! Krijg er helemaal vakantiekriebels van.

Peter zei

Geweldig land. Ik zou zo graag een keer daarheen willen gaan!