vrijdag 27 december 2013

Mijn kookboekenkast


19 opmerkingen:

Janina - Elke dag zaterdag zei

Een droomkast met al deze heerlijke kookboeken!

Onliemie zei

Whow! Dat is een hele boekenwinkel.Maar ge hebt nog een vakje open dus ge moet nog niet stoppen met kopen!;)
Het levert in ieder geval heerlijke recepten op!

Anoniem zei

Wauw dat ziet er echt fantastisch uit!

Jeanne zei

Heerlijk Caroline..
Zou er uren in bladeren.
Toppie.
Groetjes.

Crealice zei

gezellig zo'n heerlijke boekenkast.

Nell zei

Hihi, zelfs met je kookboekenverzameling laat je veel foodbloggers achter je (dacht dat ik er al veel had)!! Geweldig dus. Zonder overdrijven ben jij de koningin van foodbloggersland. Zoveel lekkers en ook zó mooi gefotografeerd, het moet een dagtaak zijn. Dank voor je geweldige inzet en inspiratie!

Caroline Brouwer zei

@Onlie Mie,dat dacht ik ook al, ik kan nog één plank volbouwen!

Caroline Brouwer zei

@Nell, dank voor je lieve reactie! Een dagtaak is het niet hoor en dat zou ik ook niet willen, het moet wel leuk blijven! Meestal maak ik iets in het weekend voor mijn blog. En zoveel kookboeken en dan soms nog niet weten wat je moet maken! Misschien wel herkenbaar!
groeten, Caroline

ymme zei

Ja plezant hè, zoveel kookboeken. Ik denk dat je zoals ik er dikwijls zit in te lezen en te kijken. Je krijgt er niet genoeg van hè.
groetjes

aMuse Rouge zei

Wat een collectie! :-)

Heb je absolute aanraders voor de Aziatische keuken?

Karin zei

Oh dat is leuk, wat jammer dat ik niet in kan zoomen. Ik laat het hier gelijk even zien, dat het nóg erger kan ;-) Veel herkenbare ruggen maar ook nog veel onbekende. Van kookboeken heb je nooit genoeg, toch?

Lot zei

Leuk, ik heb maar 2 planken, ivm verhuizing ook wel wat weggedaan.
Jeruzalem van Yotam heb ik mezelf voor kerst cadeau gedaan, ik blijf lezen!

Saartje zei

En ik dacht dat ik er veeeel had :-) :-)
grtjs, Saartje

http://saartjeathome.blogspot.com

Annet zei


Wat een mooie collectie Caroline !
Ik ben ook gek op kookboeken, maar probeer me een beetje in te houden.
In jouw kast is nog ruimte !!

Caroline Brouwer zei

Ha, ha Annet, ik probeer me ook in te houden hoor! Koop ook niet meer zoveel.Gelukkig kan er nog iets bij!

Anoniem zei

Ik ben ook zo erg (eigenlijk nog veel erger). Een paar jaar gelden mezelf een verbod opgelegd nog meer kookboeken te kopen. Toch zijn er alsnog een paar doorheen geglipt. Ook ik heb hetzelfde boek in twee talen in de kast staan. Per ongeluk. Nu heb ik een lijst gemaakt zodat ik in de toekomst niet nog eens een boek dubbel zal kopen. Bovendien staan de boeken geordend op land, ingrediënt of chef.

Ageeth eet en kookt zei

Ook ik heb een hele gevulde boekenkast. Ik herken wel wat van de boeken, die staan ook hier in de kast. En, ook heel herkenbaar, al die post-its en briefjes die er uit steken!!!

Gestel zei

Mooie verzameling! Het staat ook gezellig.

Ilona zei

Prachtig om ze zo allemaal bij elkaar te hebben! Bij mij ligt de verzameling verspreid door het hele huis... http://crazydutchfoodie.blogspot.nl/2013/08/confessions-of-cookbook-addict.html

Het was me natuurlijk al opgevallen aan je recepten, maar kijkend naar jouw boekenkast zie ik dat we behoorlijk dezelfde smaak hebben ;-)