zaterdag 30 oktober 2010

Vakantie naar Bali!


Morgen gaan wij 3 weken op vakantie! We gaan eerst een paar dagen naar Singapore en hebben dan 2 weken villa Frangipani gehuurd op Noord Bali. Drie jaar geleden zijn wij ook al eens op Bali geweest, toen in het zuiden. De natuur, de mensen, de sfeer en de Balinese keuken zijn zo geweldig dat wij nog een keer terug wilden gaan.
Toen ik ongeveer een half jaar geleden  op het blog van "Uit de keuken van Arden" de link naar deze villa zag staan en alle goede recensies las, besloten wij hier ook heen te gaan.

De mooie sawa's

Zonsopgang in Benoa

Kortom... de eerste drie weken geen nieuwe posts!

10 opmerkingen:

Aan tafel met Tanja zei

Veel plezier op Bali!! Toen ik dit stukje las dacht ik al de naam van de villa te herkennen.

barbara zei

Kom uitgerust en geïnspireerd weer terug. We zijn benieuwd naar de foto's.

Pluis zei

Heerlijk zeg! Geniet er van!!

LOYOYA'S KITCHEN zei

Oooh wat heerlijk! Geniet er ervan. Neem je foto's van de heerlijke gerechten? Dat zou zo leuk zijn om te zien :).

Caroline Brouwer zei

Dat was ik zeker van plan, bedankt voor alle wensen!

Annet zei

Goede reis Caroline! Geniet er maar lekker van.

Saskia zei

Lijkt me fantastisch! Geniet ervan!!

Lisa zei

Fijne vakantie, Caroline!

Anoniem zei

wow, ik ben jaloers!!! veel plezier.

jeroen zei

Wat leuk om te lezen, ik dacht ook al die villa te herkennen:)

wat grappig

Ik ga zelf binnekort ook naar bali, via www.reis.nl.
Mischien ook wel naar diezelfde plek:)